torsdag 3 april 2014

Julafton varje gång


Varje gång man får ett nytt bokpaket med nya böcker känns det som julafton. Istället för shopaholic är jag bokoholic, vilket passar väldigt bra med tanke på mitt yrke där jag får ett nytt bokpaket i veckan.

Det bästa med att packa upp böckerna är att de är så nya och fräscha och samtidigt tänker jag alltid på vem av barnen eller ungdomarna som just den här boken skulle passa. Eller när det är en riktigt efterlängtad bok som de frågat efter i flera veckor, då känns det extra bra att packa upp och göra iordning den :)

Här kom idag en hög med böcker som jag fått köpa in från KUR-pengar, vilket alltid är lika uppskattat:










Jag menar de här bara måste man ju läsa genast, de verkar ju helt underbara:




Hungriga hamsterns återkomst (inbunden)






Syskonen Tilly : bibliotekskuppen (inbunden)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar